laupäev, 24. märts 2018

KUPUMASSAAŽIGA TAGUMIK TRIMMI vol.2

Nüüdseks on möödas 2 nädalat sellest kui otsustasin proovida kuputamist.
Esimene katse kuputada. See oli nii freaking weird... et ma suutsin juba mitu korda peast läbi last "WHY". Aga katsusin lihtsalt sellest ebameeldivast tundest kupu all lahti saada ja  protseduuri lõpuni teha. Kerge vaakumiga. Väga tugevaga ei julgenud teha, sest tean, et lähen jube kergelt siniseks. Ühesõnaga sinikad on kerge argipäev mu elus.
Eile ei olnud aga täna on... aga põhjust kust sain ei tea. Noh nii ikka juhtub, isegi pisike kerge müks ja juba olen sinine.

Keerutasin siis kuppu ringiratast mööda kuputatavat piirkonda ja samas hoidsin hambad ristis, et siniseks ei läheks. Kui ükskord sain esimese korra kuputamise tehtud, siis peeglist vaatas vastu sõna otseses mõttes sinine kann... OH HELL NO... ma läksin siniseks ja üleni. Pidin juba ehmatusest end  täis tegema, kuid see oli vaid enneaegne ehmatus. See oli vaid hetke sinisus. Hea seegi.
Järgmiseks hommikuks polnud ka õnneks ühtegi sinikat. Võisin kergemalt hingata. Järgmisel korral sellist "läksin hetkeks siniseks" enam ei olnud, mis on iseenesest hea. Ma vähemalt arvan.

Kui olin juba natuke üle nädala kuputanud, siis otsustas mu organism, et nüüd oleks õige aeg siniseks minna. Mu kann oli sinikaid täis. Pisemaid ja suuremaid...ja kintsud samamoodi.
Võtsin kohe, kupud.ee-ga ühendust, et kuidas peaksin edasi toimima. Kas edasi kuputama või laskma sinkatel taanduda.
Soovituse kohaselt pidin laskma sinkatel taanduda. Nii ma ka tegin. Kui sinikad olid enam vähem ära kadunud, siis tabas mind mingisugune kõhuhäda, kus magu ei olnud nõus vastu võtma mitte ühtegi asja mida ma süüa üritasin. Kõik mida sõin tekitas maos valu. Ehk lõpuks ei söönud ma peaaegu, et midagi. Sel momendil olin ma energiast nii tühi, et ma lihtsalt ei olnud võimeline isegi kuppu liigutama. Et sealt läks ka päevi kaduma.

Toon välja mõned positiivsed ja negatiivsed küljed mida täheldanud olen:
POSITIIVNE
- nahk on pehme ja siidine.
- vähendab cm
- effektiivne tselluliidi vastu ( täitsa usun seda nüüd, ennem olin skeptiline)

NEGATIIVNE
- liiga palju mässamist (kui ei määri just kõiki piirkondi korraga õliga kokku, siis iga õlitamise vahel tuleb käsi pesta, sest muidu ei püsi kupp käes)
- ise ei ulatu igale poole ( nt. kann ja kintsud tagant... tegelikult üsna ebamugav asend ja käsi sureb pidevalt ära... )
- tekkisid vistriku laadsed punnid kohtadesse, kus neid muidu kunagi ei esine.

Kuid nüüd siis mõõtudest...
Mõõdud sai võetud kolmest kohast: kints, puus ja low waiste ehk puusa nuki kõrguselt ( päästerõnga keskpaik :D )
Kintsu cm vähenes 0,5 cm
Puus jäi samaks
Low waiste vähenes 2 cm võrra.

Esiti nagu polegi väga palju. Aga arvestades, et tegelikult läks teine nädal suuremas osas kaotsi, siis nädala kohta päris hea tulemus. 

 


ENNE vs PÄRAST






Kirjutamiseni K :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar