pühapäev, 20. jaanuar 2019

AASTA 2019 LUBADUSTEST / EESMÄRGID

Lubadused, lubadused, lubadused! Üldiselt on uue aasta lubadused sama vett pidavad, kui Eesti ilmajaama poolt lubatud ilmateade. Ehk siis alguses on need lubadused aktuaalsed, kuid üsna peagi vajuvad unustusse või kukuvad suure kolinaga porri. Jah, iseasi mis lubadustega tegemist on.

Ausõna, mina ei tea, mis asjad need uusaasta lubadused veel on! Pole enesele veel selliseid elukaid ette kirjutanudki! Kas need on midagi sellist nagu seda on PÜHA LEHM? Või lausa midagi nii suurt nagu seda on Egiptuse püramiidid ? Ei ? NO mis elukad need siis on ? On mis nad on, kuid tundub, et olemas nad on !

Nagu juba eelnevast välja võib lugeda, et mingisuguseid lubadusi ma enesele aasta alguses ei lubanud! Lihtsalt sellepärast, et siis oleks need niikuinii sinna paika jäänudki. Nagu enamustel ikka juhtub. Ma ei taha olla see enamus. Tahan olla see inimene, kes enesele midagi ei luba, vaid teeb asju eksprompt ja täpselt siis kui tuju tuleb! Kõlaks justkui plaan! Aga ei. Asi on palju sujuvam ja lihtsam. Kuna ma ei lubanud enesele mingeid lubadusi, siis ei pea ma mingite lubaduste täitmise/ mitte täitmise pärast pabistama.

Uue aasta esimesel päeval otsustasin lihtsalt, et sellel aastal liigun rohkem. ROHKEM ? Nii mõnigi ahmiks õhku ja imestaks, kas ma siis juba ei liigu piisavalt. Tegelikkus on aga kurvem. Soojemal perioodil liigutan end tõesti rohkem, kuid mis puudutab neid KÜLMI, KOLEDAID JA PIMEDAID talve päevi, siis ma võiksin meenutada lausa potilille. Teate küll, toataim, mis vedeleb ühe koha peal ja liigub ühest kohast teise vaid juhul, kui keegi teda liigutab. See meenutaks justkui mind! Suur ja lodev potilill, mis vedeleb kusagil toa nurgas.

Esialgu tundus ulmeline idee  end iga päev välja liikuma saada, kuid nüüd selle lühikese ajaga on see juba lausa harjumuseks saanud. Kui ma just ei jookse, suusata siis lähen kõndima ja alla 5 km ei tule kõne allagi. Varasemalt pole ma üldse külma perioodil väljas nii palju ringi liikunud kui Jaanuari esimeses pooles. Teine pool sinna otsa ja saaksin kokku ühe kuuga, eelmise talve hooaja liikumisminutid ?
Motivatsiooni annab liikumiseks juurde ka SUUNTO virtuaaljooksude sari, kuhu ma end ilusasti terveks hooajaks registreerisin. Nii saan isegi jooksu sussi tihedamini jalga, kui ma seda muidu teeks. Külm ja mina ei sobi kokku. See on umbes sama, kui süüa heeringat vahukoorega!

   
Ka EESMÄRKE algavaks hoojaks pole ma enesele teab kui suurelt seadnud.
Esialgu ilutseb eesmärkide jaoks mõeldud leheküljel vaid üks eesmärk! Ainult üks ja selleks on JOOSTA POOLMARATON ALLA KAHE TUNNI!
Ei ole vist eriti keeruline eesmärk. Kindlasti suudan seda. Vähemalt ma tahan uskuda, et ma suudan seda.

Üldse uue hooaja võistluste planeerimisega olen seni kitsi olnud. Eelmisel hooajal oli mul selleks ajaks juba terve hunniks võistlusi registreeritud ja huvipakkuvad jooksud välja kirjutatud. Aga uueks hooajaks olen registreerinud vaid ÜHELE JOOKSULE ja huvipakkuvaid pole veel mitte ühtegi paberile jõudnud.
Eks seda ka lihtsal põhjusel. Ma lihtsalt ei tea millistel võistlustel ma tahaks sel hooajal osaleda. Millised pakuvad rohkem pinget. Kas võtta sel hooajal peamiselt poolmaratonid ja rihtida selliseid võistlusi, kus ennem osalenud pole. Või joosta vanadel tuttavatel radadel? Või teha kõike nii öelda käigu pealt. Kui miski jooks huvi pakub, registreerida ja lihtsalt joosta.

Oleks justkui sihipäratu kulgemise plaan. Kuid õnneks veel on aega mõelda, mis suunal oma plaane/mõtteid edasi mõlgutada ja siis kuidas tegutseda.







Kirjutamiseni K :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar