Esmaspäev, 5. märts 2018

KAALUKAOTUSVÕISTLUS 4.-ja 5. nädal+ KOKKUVÕTE




Võistluse 4.- ja 5. nädal said ka seljatatud. 4.nda nädala kokkuvõte jäi vahelt ära ning nüüd tuleb kaks postitust ühes.


Neljanda nädala sisse mahtus 4 trenni. 2 tubast trenni jõusaalis ja 2 trenni väljas värske õhu käes.
Sel korral juhtus niimoodi, et Heidi ei saanud kolmapäeval tulla ja pidime kehakoostise mõõtmise ja  trenni edasi lükkama. Algne plaan oli 24ndaks lükata kohtumine, kuid siis selgus, et seoses Vabariigi aastapäevaga on jõusaal suletud. Siis tuli kohtumine üldse esmaspäeva peale lükata. Nii ka tegime.

Neljapäeval käisin pikal ja lühikesel kõnni tiirul. Ehk lausa 2 korda ühe päeva jooksul. Keskmise pulsi ja kilometraaži kohta ei oska midagi öelda, kuna ei pannud kella tööle. Ajaliselt kulus kahe kõndimise peale 1:30.  Esimene ots tund ja teine 30 minutit.

Esmaspäeval saime siis Heidiga kokku.
Tegin sel päeval ülakeha+ kerelihased trenni. See oli teine kord kui Heidi juhendas ülakeha trenni. Eelmisel korral pidin näitama kuidas ma muidu teen neid harjutusi. Siis korrigeeris ka mu keha hoiakut. Sel korral vaatas üle, kuidas ma arenenud olen ja väga palju ei pidanud parandama mind. Eks ma üritan ikka areneda ning õppida ja püüan ikka pingsalt kehahoiakut jälgida.


Viiendal nädalal sai treeningutest tehtud 2 trenni jõusaalis ja korra värske õhu käes käidud.
Seda lihtsalt põhjusel. Kuna ei tundnud end päris endana ja siis ennetasin haigeks jäämist. Hiljem haigust välja ravida oleks olnud tunduvalt pikem protsess.


Kuid mida ma siis selle viie nädalaga õppisin ?
Kas üldse midagi õppisin?
Kas olen tulemustega rahul ?
Kuidas edasi ?
Päris palju küsimusi kui nii võib öelda. Olen veendunud, et selle viie nädalaga õppisin väga palju uut. Kehahoiaku ja treeningu osas. Eelistan teha asju korrektselt, kui hiljem vigastusi ravida. Sain uuesti jõusaalis käimise hajumuse külge. Vahepeal vajus see justkui soiku ning jäi tahaplaanile. Nüüd lausa ootan neid päevi mil saaks jõusaali minna.
Kavatsen igatahes oma jõusaali treeningutega jätkata lisaks jooksmisele.

Nüüd kui ilmad soojemaks ka juba lähevad, siis tuleb ka jooksusid oma treeningusse tagasi sisse tooma hakata. Sest hooaeg pole enam teab mis mägede taga. Ja kui ma tahan mingitki vormi enne hooaja algust saavutada, siis on selle saavutamiseks just õige aeg käes.
Sellised külmad ilmad pole ikka minu jaoks.


Natuke ka tulemustest...
Kaalu number muutus vähe. Aga cm muutusid päris palju.
Talje ümbermõõdult raputasin 5 nädalaga 5 cm... cm nädala kohta kui nii saab öelda.
Puusa ümbermõõt vähenes 3 cm võrra ja kintsult peaaegu, et 1 cm. Need on kohad kust võtsin mõõdud.
Teisisõnu olid tulemused meil härraga umbes täpselt nii head, et selle võistluse ESIKOHT ära näpata. Ma olin enam kui kindel, et jääme viimaseks ja seda minu pärast, sest kaalu nr ju ei muutunud. Kui aga muud nr teist juttu rääkisid, siis väike lootus nagu oli. Kuid kui võitjad selgusid, siis olin VÄGA ÜLLATUNUD, sest me olime ESIMESED. WHAT? MEIE? ... olen super rahul, nii tulemustega kui kogu selle ettevõtmisega. Heidile muidugi suur suur aitähh, et ta sellist asja üldse korraldas.

Tegin ennem võistlustulle astumist ka ENNE võrdluspildi, et saaks PÄRAST võrdluspildiga võrrelda.


           

ENNE vs PÄRAST

ENNE vs PÄRAST


   



Kuidas tundub ?
Kas on miskit muutunud või on vaatepilt endiselt sama? 





Kirjutamiseni K :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar